090403

Kom hem för cirka en halvtimma sedan. Jag och Plina körde lite i stan innan vi åkte hem. Men nu så är jag äntligen hemma. Efter ett och ett halvt dygn. Men men... Jag har haft superkul. Somnade typ skrattandes igårkväll hos Plina. :). Ska duscha och göra mig iordning nu. Senare ska jag ner till Hanna med Plina och titta på film. Fredagsmys med tjejorna. Men Jossa kunde inte. Hon ska på fotbollsläger i helggen. Men men, det är inget att göra åt. Vi andra kommer ha kul ändå :). Vi ska nog hyra filmen Barnhemmet. Har velat se den många ggr. Men det är inte kul att se den ensam så det har inte blivit av lixom.

Idag är det underbart väder här i Tidaholm. Solen skiner och det är 18.4 grader ute :). Men vi ses kanske ikväll. Det beror på hur mkt tid jag får över. :)

PussPuss<3
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0