091604

Idag är det bara en vanlig torsdag som som vanligt är übertråkig! Jag har verkligen ingenting att göra dagar som dessa. Piggade upp stämningen lite när jag följde med brudarna och åt glass efter skolan. Men sedan bar det av hemåt.

Imorgon ska jag först till Oscar en stund efter skolan, sedan hämta Alice. Jag ska hjälpa henne me Polly. Hon ska nämligen rida en sväng. Sedan är det bara att byta om och åka ner till stan igen. Ska till Oscar igen.

Jag och Plina planerade att jag, Oscar, Plina ch Christoffer kunde åkt till skövde och tittat på bio, men det blir tyvärr inte så... :/ Därför ska jag åka till Oscar på kvällen istället ;)

Men nu ska se om jag kan spanska-glosorna till imorgon. Ska faktiskt att försöka lägga mig i tid idag.
Pusshej så länge<3
                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0