Äter inte ordentligt

Jag har kommit på migsjälv med att inte äta ordentligt. Jag har inte tänkt på det, men jag typ tar en tugga, sen mår jag illa och skiter i maten. När jag kom på det funderade jag på när jag sist åt utan att må illa och det är ett tag sedan. Typ två veckor eller något. Vad ska jag göra åt det? Hanna säger att det kan ha med stress att göra. Hon har fått magkatarr på grund av att hon stressar och hon har samma symptom. Men jag vet inte. Får se om det går över snart.

Men jag kan faktiskt äta ordentligt ibland. Kan typ äta ordentligt en måltid om dagen och är ständigt hungrig. Någon som känner igen sig? (a). Berätta i så fall hur du löste det. Skriv till mig på min msn eller mail: [email protected].

Jag har gått ner typ fem kilo de två veckorna. Jag är såklart jätteglad över att tappa fem kilo, men jag vet att det inte är hällsosamt att gå ner i vikt på det sättet. Nu ska jag verkligen sova.

Puss Puss<3
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0