Balklänningsbekymmer

Jag får ångest för att jag inte lyckas hitta en fin balklänning till mig. Jag vet inte var jag ska leta. Jag vill ha något unikt. Jag har hittat några faktiskt som jag blir sugen på, men jag vet inte. Jag tror att jag ska försöka få farmor att sy en klänning som jag vill ha den. m jag absolut inte hittar en klänning så kommer jag att hyra en. Så här ser klänningen ut som jag vill ha just nu:

Är den inte läcker?! Den ska jag tjata mig till på ett eller annat sätt ;) Men det finns fler jag vill ha. T.ex:

Så, vilken tycker DU att jag ska köpa?

Puss och godnatt<3
                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0