BOOOOOOOORING.................!

Idag vaknade jag hos Hanna och bestämde mig för att åka hem för att vinna tid. Jag hade planerat att jag skulle hinna städa lite innan min och min mosters familj skulle äta hos oss. Men när jag kom hem så visade det sig att det är imorgon som vi ska äta ihop. Jag vet att det är över tolv så datumet under stämmer inte... Besviken så satte jag mig vid tvn och satt där ett tag. Men tillslut bestämde jag mig för att taa tag i skiten och göra något. Jag frågade om mamma behövde handla något och att jag gärna åkte ner till stan för att handla något. Men hon hade såklart redan varit redig och gjort det. Jag bestämde mig då för att åka ner till stan för att lämna lite saker till Hanna som hon glömt i min väska och sedan åka och handla lite påskgodis. När jag kom till ICA struntade jag i det och åkte hem istället. Orkade inte gå in. Sen har jag bara tittat på tv hela kvällen och har verkligen inte fått någonting gjort.

Men men... jag får ta tag i det imorgon. Jag ska se om mitt knä klarar en ridtur imorgon. Jag har inte vågat pröva, för mitt knä typ viker sig och så. Men imorgon ska jag allt försöka. Ni får ha det så bra. Uppdaterar imoron om hur det gick med ridturen.

Puss Puss och NattiNatti <3<3
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0