Feriepraktik

Idag fick jag reda på var jag ska sommarjobba :D. Jag ska vara på Solvik. Det är ett ålderdomshem. Jag ska tydligen vara på kortvården, vilket blir kul! Min morfar var där ett tag efter att han opererat sig. Han kunde därför inte gå och fick bo på ålderdomshem fast han inte behövde. Därför vet jag hur det ser ut där och det ska bli überkul!

Jag har förresten bestämt mig om min klänning nu. Jag ska ha den på balen :). Jag tycker att den är så pass fin. Det blir jättebra! Nu vet jag dock inte vad jag ska ha på mig på sklavslutningen. Men det löser sig. Lindex brukar ha rätt mycket fint till sommaren.

Nu ska jag sova trotts halssmärtorna... Så jag hoppas att vi ses imorgon, men eftersom det är valbrg så kanske jag inte hinner uppdatera. Jag kanske inte ens sover hemma. Men vi får se.

NattiNati <3<3
                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0