Köpte tights med idag :)

Jag glömde att säga det förut, men idag köpte jag mitt tredje par tights från ginatricot. Det är för att de går sönder jämt och ständigt och jag tvingas att sy ihop dem igen tills det inte går mer och tvingas att köpa nya. De sitter ju inte uppe! Därför drar jag i dem vid skrevet och de spricker. Men nu ska jag försöka att inte dra i skrevet utan lite diskretare dra längst upp vid linningen. Men men... Jag slår vad om att jag kommer att köpa ett par till ganska snart.

Jag berättade inte heller att jag köpte EN VÄSKA TILL LAPTOPEN! Fatta! Det blir ju perfa! Nu måste jag skriva lite svenska i min svenskabok. Vii ses antagligen imorgon. Inte mer idag i alla fall.

Puss<3
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0