Mycket på en månad

Från och med idag och cirka en månad framöver händer det hur mycket sm helst och jag vet inte hur jag ska hinna med det. Eller ha råd med det! Detta händer mig framöver:

x valborg (imorgon)
x ha hand om en kiosk med Hanna (fredag)
x crousing (lördag)
x Göteborg med Hanna
x Stockholm med klassen
x Varberg med klassen
x Ullared med klassen
x Liseberg med klassen
x Ullared med familjen
x Varberg med SISU

Nå? Vad sägs? SJU SAKER!! Fattar inte hur man kan klämma in allt på en månad. Men men... Jag har lyckats. Kul ska det ju såklart bli, men HUR ska jag ha råd? Jag har precis gjort slut på en femhundring på en vecka, vilket inte bådar gott. Det är bara att hoppas att man kan sitta barnvakt, klippa gräsmattor eller tvätta bilar med mera. Har förjävla ont i halsen just nu ch hoppas att jag kan klara av skolan imorgon. Imorse var det på gränsen att jag åkte hem. Men DET gjorde jag inte! ;). Jag var redig och stannade kvar i skolan :D.

Jag km för övrigt precis hem från Hanna. Jag och Plina åkte ner till Hanna för att ta en glass. Jag köpte ingen eftersom jag redan ätit glass idag. För mig blev det en Monster istället :P. Mmmm... Därför är jag inte speciellt trött nu fast klckan är 23:32 :P.

Tack för en underbar dag alla! <3 PussPuss<3
                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0