Skit också!

Igår när vi hade kalas var jag så himla trött att jag knappt kunde hålla mig vaken. Jag hade varit på ett orienteringsläger dagen innan och inte fått en blund den natten. Mamma och Farmor bad mig gå och lägga mig lite. Så jag gjorde ju skälvklart det. Men jag vaknade lixom klockan sju i morse. Hur kul är det på en skala? Men jag ver med på kalaset en hel del ändå... Jag hoppas att de som var med på kalaset förlåter mig. Jag hann ju i alla fall fika och få presenterna innan jag försvann för gott. Men idag är jag ju på bra humör då ju i alla fall. Jag har lix sovit i 14 timmar! Det ni, slå det!! Haha.

För mig hoppas jag att det blir en sväng till Plina. Men jag får se... Det är inte såkert att hon kan det. Hoppas, hoppas, hoppas!

PussPuss<3
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0