Har sett den nu

Nu har jag sett Little Ashes! Asså, själva handlingen var inget för mig, men eftersom Robert är så JÄVLA snygg så kunde jag ju inte motstå att titta klart. Filmen hade även sina roliga stunder. Haha. Rob dansar, hånglar med en kille, rakar av sig håret, sparar mustach och pratar spanska och franska. Helt sjukt! Haha. Jag lovar att den bjuder på många skratt. Rob och hans ansiktsuttryck ni vet ;).

Och nu är klockan jättemycket och jag hade tänkt hinna städa lite på morgonen. JA! Det tar lång tid att gå igenom my styff! Jag har fyllt 2 svarta sopsäckar med gamla kläder, block, skräp, etc. Vi får se vad det blir av det imorgon.



Robert Pattinson som Salvador Dalí

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0