Kräftor

Ikväll är det dags att äta upp vår fångst. Jag är inte så mycket för kräftor, men någon tar jag säkert. Mamma har gjort paj till så att man kan äta det istället om man vill. Knut och Carl tyckte det var kul att piffa till fatet med kräftor så de gjorde ringar xD.

Jag kommer inte uppdatera om alla inköp jag glömt att uppdatera om. Inte idag i alla fall. Plina ringde förut så vi åkte till stan och åt. Jag kom hem ganska nyss så hinner inte ta kort och greja ikväll. Jag ska försöka vända tillbaka dygnet så att jag orkar gå upp på onsdag när skolan börjar. Nu är jag vaken hela natten och sover på dagen. Men jag ska i alla fall lägga mig tidigt ikväll.


Brorsans konstverk ;)

Puss<3


Kommentarer
Postat av: emma

oj ser lite läskigt ut det där haha (:

2009-08-16 @ 21:31:08
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0