Shopping...!

Idag blev det mer shopping! Jag och Hanna var tvugna att gå in på BikBok idag eftersom det öppnade just IDAG på Comerse! Det blev ett par jeans för min del och en verkligen SKITSNYGG tröja till Hanna! Jag blev verkligen avis på hur bra den satt på henne. Hon tvivlade lite men jag insisterade att hon skulle köpa den. När man handlade fick man en present på köpet med. Det var en svart-grön-randig halsduk som det stod BikBok på ;).

Vi satt även på ett supermysigt fik i 2 timmar. Det var nästan helt folktomt fast det låg mitt på torget och matfestivalen var i full gång utanför. För tillfället ligger jag i sängen, bloggar och smsar med Joakim, IGEN! Haha. Vilken tillfällighet. Samma sak två kvällar i rad. Men nu har jag inga tvångstankar om att jag MÅSTE sova snart. Imorgon blir det ju en rejäl sovmorgon som jag förtjänar!

Bilder på jeansen och presenten kommer imorgon. Orkar inte ikväll.

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

:)<3

2009-08-29 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0