Shoppingrunda på Elins Esplanad

Igårkväll började det med Pizza-kväll med Hanna och Plina och slutade idag med shoppingtur i Skövde. Jag är supernöjd med mina köp! Det blev en skinnjacka;Cubus, tjocka strumpbyxor/tights;MQ, rosa klänning;Lindex och solglasögon;H&M. Sen köpte jag även ett paljettlinne på Lindex för 2 dagar sedan. På bilden ser du skinnjackan och paljettlinnet.



Imorgon drar jag till Ullared. Jag vet, mindre skrivande. Men men. Jag kommer skriva massor om hur det var. Vi ska bo i Varberg tills på söndag så kommer hem och skriver då. Innan vi drar till Ullared så ska vi åka båt på Göta kanal med farfar. Det är typ hans 75-årskalas ;). Men det blir nog mysigt tror jag. Ska sova nu.

Pusshej<3

                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0