Vinbär

Plockade lite vinbär åt mamma nyss. Mm... Jag tror hon typ ska göra vinbärspaj eller något. Jag gillar tyvärr inte fruktpaj, men matpaj går bra. Fruktpaj är liksom för sött.
   Senare ikväll kommer Marie m familj, moster Anna-Karin och kusin Wilma. De ska väl antagligen äta buritos här. Jag tror inte vi har ätit buritos i familjen utan någon gäst på år. Vi äternämligen buritos varje fredag. Men det var ju kräftansdag igår så det får bli på en lördag denna veckan istället.



Puss<3

                                                                      

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack :D

2009-08-15 @ 20:35:39
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härliga bilder:)

Vill oxå h en sån kamera, drömmer om en Canon G10- Jag vet det ska juh vara en Nikon?:D

<33

2009-08-15 @ 21:26:55
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag (:

2009-08-15 @ 23:32:48
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0