24h med brudarna!

Kom precis hem från Plina. Jag åkte till henne igår klockan typ 22:30. Undrar du varför? Jo, ingen annan kunde tidigare än så, så det fick bli lite sent. Men det gjorde inget. Vi utnyttjade verkligen varenda sekund åt skoj. Vi sjöng blanda annat singstar. (Vilket jag självklart var bäst på då... (a)) Jag gissar på att vi somnade rätt jävla sent. För alla är trötta idag. Dessutom måste vi plugga till massa prov som vi har i veckan. Det blir inte lätt. Därför hinner jag inte sitta här längre. Måste ju hinna gå ut och gå en sväng ikväll också. 

Här är några kort på oss från igårkväll:

                                       Jag, Plina o Hanna
 
                                                 Wiieee... Me ofcourse!
Puss<3
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0