Fika x 2

Hejsan! :) Idag gick jag, Hanna och Mela till Julius och fikade semla på en av våra håltimmar. Sen kom vi försent till svenskalektionen som vi hade efter det. Men vi hade faktiskt missuppfattat Tobias så det var okej. På svenskan hade jag nationellt prov, och missade bussen såklart. Jag hade lovat att komma hem med bussen direkt efter skolan för att vi skulle fira pappa. Men det blev till att gå hem till Hanna och vänta istället... 20 minuter senare hämtade pappa mig och vi åkte hem.

Väl hemma skulle vi fika. Gissa vad det var. Semlor detklart! :S Jaja, jag kunde inte med att säga att jag redan ätit det idag så jag tog en semla.

Nu sitter jag och pluggar till nationella provet i idrott som vi ska ha imorgon. Verkligen superkul! !!NOT!! Ett jävla häfte som jag måste läsa igenom tusen gånger! Jag är väl halvt klar nu kan man väl säga. Har gjort det viktigaste.

Ne. Nu ska jag titta på AA och plugga... Ha det så bra så ses vi imorgon! :) Pussis<3
                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0