!!Fy vad hemskt!!

Fy vad hemskt! Jag fattar ínte vad de tänkte på. Pappan är 12 år och mamman är 14 år. Han ser ju ffs ut att vara 9 och hon 30! Sånna här saker borde inte tillåtas. De har ju inte ens någon inkommst alls. Jag undrar vad deras föräldrar sa när de berättade om graviditeten? Varför sa inte deras föräldrar stop till deras förhållande? Alla måste väl ha sett att de inte passar ihop.

Jag tror nog inte att han vet riktigt vad som hänt. Han ser ut som om han inte fattat det riktigt. De kunde ju lixom vara barnets syskon. Men de är amerikaner, och jag antar tt allt möjligt händer där...


Puss <3
                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dem är britter..;)

2009-02-18 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0