Hockeymatch

Var och tittade på hockeymatch idag med Plina :). Vi var där för att titta på Arthur, men det var ju fler som man tittade på såklart... Efter matchen blev allt bara skit! När vi skulle ringa för att skaffa skuts hem så laddade Plinas mobil ur (och som ni antagligen vet så är min trasig). Därför gick vi till Haga, men där fanns ingen Åsa. Då gick vi tillbala till ishallen och beslutde att gå till Plinas mormor och morfar.

När vi kom dit så SOV de såklart! Pinsamt var det ju, men vi ringde på. Plinas morfar öppnade och vi kunde ringa. 30 minuter senare var jag hemma, men utan att få någon utskällning alls för att jag inte berättat var jag hållit hus hela dagen... Allt var lungtoch nu sitter jag här klockan 22:59 och skriver.

Jag kan bara sammanfatta dagen med ett ord: !!SUPERKUL!! <3

För er som jag känner som läser detta, ses imorrn i skolan! :)
Pussis<3
                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0