Love till skidor

Älskar verkligen torsdagar! :) Fast inte insidenten idag då men... Att träna småungar är sjukt kul! :) Jag hade bakhalast i vinter idag så jag har typ hängt i armarna. Jag blev faktiskt helt slut av att träna dem på grund av det. :P För er som inte vet hur mina skidor ser ut så lägger jag in en bild. Det är Fischer såklart. Bästa märket ska det vara! ;)



För övrigt har jag pluggat spanska, matte och idrott idag. Har två prov och ett förhör imorgon. Men jag känner att jag är väl påläst och att det kommer att gå bra. Jag tänker ta med mig kameran till skolan imorgon med. Det tror jag kan bli kul... :)

Puss <3
                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0