!!nationellt prov på min födelsedag!!

Jag har nationellt prov i engelska på min födelsedag! Den 25 mars ska vi tydligen ha nationellt uppsattsskrivande. Fy fan! (Ursäkta språket...) Varför just den dagen på året?? Vilken dag som helst utom den. Men nu är det så och jag får acceptera det helt enkelt.

Våran engelskalärare var på förvånande bra hunör idag... Hon brukar alltid vara lite sträng och ha hårda gränser gällande betygen, men inte idag. Det kanske beror på att hela klassen höjt sitt betyg denhär terminen. Det tycker jag är jättekul :)!

Men nu ska jag sova så PUSS <3
                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0