skola igen

Idag var det skola igen då efter en veckas ledighet. Så himmla trååååååååååkigt...! Har inte vänt tillbaka dygnet helt än heller, så har inte sovit så mycket inatt. Därför är jag supertrött och planerar att sova lite innan jag pluggar till matte-provet som är imorgon.

Vi fick förresten tillbaka engelska-provet idag som vi gjorde fredagen innan sportlovet + betyget på det muntliga provet som vi gjorde typ måndagen innan eller något. Jag är så supernöjd! Fick typ VG+ i snitt. Men jag hade lite MVG:n också. Förra terminens betyg i engelska var bara G, så man kan säga att jag har höjt mig ordentligt.

Annars så har det inte hänt någonting idag... Rätt lam dag, och jag är för trött för att orka hitta på något.
Pussis <3
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0