Städa...

Jag måste verkligen städa idag! Är det någon mer som känner så? Det ligger verkligen kläder i hela mitt rum. Det är inte för att jag är slarvig, utan för att jag har gjort saker varenda dag på sportlovet. Jag har inte haft tid att hänga upp sakerna efter mig. Nu sitter jag till exempel med datorn i knät fast jag skäller på mamma och Carl om att de inte ska ha det. Haha :). Men istället för att städa sitter jag istället och skriver mitt andra inlägg idag... Men jag måste sätta igång NU!

För er som inte vet hur mitt rum ser ut så lägger jag ut en bild på det :). Och jag vet, det är rosa. Men jag tjatar just nu på mamma om att få måla om. Jag vill ha beigea väggar med en fondvägg som är brun. På den bruna väggen vill jag ha en enorm TH-symbol i guld. Det kommer i så fall vara på väggen som jag just nu har alla plancher på. Mer om det en annan gång.

Pussssssss <3
                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0