Tjejkväll

Idag har jag varit på resturang med Johanna och Paulina. Varför Josefine inte kunde vet jag faktiskt inte... Men vi hade i alla fall superkul! Jag lägger in kort på det på min bilddagbok: http://mandalinea.bilddagboken.se. Du kan väl titta in och kommentera lite :). Efter det gick vi hem till Johanna och tittade på skräckis lite. Eller det stod att det skulle vara en skräckis, men vi tycker inte att det var  det. Vi tyckte alla lite olika om den också. Johanna sa "KASS".jag tyckte inte om början men slutet var bra och Paulina tror jag tyckte om den. 
   Måste sova nu, för jag ska till doktorn imorgon och få reda på om jag ska operera bort mina halsmandlar eller inte. Förra gången en doktor tittade ner i min hals så blev han chockad. Jag har ju superstora mandlar. Dem är typ alltid svullna och så... 


                    Jag och Johanna :) (Ursäkta kvalitén...)

                                        Jag och Paulina :)
Godnatt och sov så gott ;) PUSSAR <3 
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0