22:27

Klockan är 22:27 och jag sitter här och pluggar. Jag frächar upp engelskan lite tills imorrn, det är matte mm. Jag kommer inte komma i säng än på ett tag, så jag tog en paus och skrev ett litet inlägg i min blogg :).

Idag har det inte hänt något speciellt precis... Wilma och Anna var här typ hela dagen. Jag och Wilma har typ hittat på massa roliga saker hela dagen. När hon och Anna skulle åka hem vägrade Wilma och det blev ite konflikter. Men det löste jag och Anna på ett effektivt sätt :).

Jag tycker att du ska kolla in min fotoblogg också :). http://myfotodreamz.blogspot.com. Där lägger jag upp alla mina kort jag tar. Så, vi kanske ses där.

Puss så länge <3
                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0