!!Läxfri vecka!!

Vi har inga läxor på hela veckan! Kan ni fatta det?? På fredag är det även utedag. Slappaste veckan i hela nian skulle jag tro... :) Men det sätter väl fart snart igen antar jag. Fast jag har en grej jag ligger efter med som jag måse göra ikväll. Man jag tror att det kommer att gå lätt. 
   Så nu ska jag ha riktigt kul denna veckan! Jag och Johanna ska på I taket lyser stjärnorna på bio i Skövde på fredag Det är i alla fall vad vi har planerat. Det finns ju MÄNGDER med roliga filmer man skulle vilja se nu ju! Och alla har premiär på fredag. Haha... Jag antar att det kommer fler tillfällen att gå på bio.
   Ne, måste skriva... Pusspuss <3
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0