Hemma igen

Kom hem ganska nyss från Eksjö. Det var en trevlig dag med familjen. Vi åkte in till affärerna i Eksjö och tittade lite. Det var fantastiskt vad mycket fina affärer det fanns där! OMG! Fanns verkligen hur mycket som helst. + att det var rea i hela staden med. Jag kunde såklart inte låta bli att fynda som vanligt. Jag köpte:

x röd/vitt linne
x blommig tubtopp/klänning
x skål med plats för chips OCH dipp! ;)

Jag kommer visa dem på bild lite senare men nu ska jag få i mig något att äta först.

Förutom alla sakerna jag fick i Eksjö så ångrar jag lite att jag åkte dit. Min bror Carl ville följa med mig hem, men det fick han inte för mig så det slutade med att pappa och mamma var sura på mig när jag åkte. KUL! Sedan skickade mamma ett sms om att jag skulle ringa när jag kom hem. Men självklart så var det upptaget när jag väl ringde. Mamma ringde mig senare och frågade om jag var hemma. Sedan hann jag knappt svara  ja förrän mamma sa "måste sluta nu. Pusshej!". KUL det med!

Men vi ses senare, puss<3

                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0