Ice Age 3

Ikväll var jag på Ice Age 3 med kussen :D. Den var hur rolig som helst. Älskar verkligen den humorn som är i den filmen ;). Jaja, jag rekomenderar er att gå och se den. Bjuder på många roliga skratt och äventyr.

För övrigt så hjälpte jag Plina med hennes sommarjobb, vilket är att sälja jordgubbar utanför ICA, både igår och idag. Jobbigt, men vafan! Man måste ju ställa upp + att hon lovat att bjuda mig på bio en dag :D.

Idag kom även Hanna hem! Yay! Så jag har bestämt att jag ska träffa henne imorgon :D. Men nu är jag helt utmattat sov 4 timmar inatt och gick upp vid 9. Det innebär att jag varit vaken i cirka 15 timmar med 4 timmars sömn. Fy! Däckar snart... Haha. Men ska läsa lite först hade jag tänkt. Har ju fått bok nummer 2 i Stephenie Meyers serie om vampyren Edward. Läser fortfarande första boken. Och jag vet, jag läser segt. Men jag har faktiskt inte hunnit läsa något. Gör ju saker var dag nästan.

Jaja, huvudet värker och ögonlocken vill inte hålla sig uppe. Bäst jag lägger mig.

NattiNatti <3
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0