!LISEBERG!

Idag var jag med familjen på Liseberg :). Det var verkligen jättekul, förutom krånglet när vi skulle äta. Plus i kantenn blev även att vi såg Carolina Af Ugglas! Jättekul! Men vi stannade inte för att titta på henne :P. En annan rolig sak inträffade när jag stod och spelade vid chokladhjulet. Då kom det fram en mörk man/kille och ställde sig vid brickan intill mig. Han råkade stöta till min arm och sa:
"Oh, excuse me. Did I hurt you?"
"No, I'm okey :)"
"How old are you?" Varför undrade han det lix? :S
"sixteen"
"Nice ;)"

!!WTF!! :S Haha! Jaja, sen sa han inte mer i alla fall ;). Men jag är helt utmattad efter dagen. Gick upp 7 lix. Så ska nog sova snart. Men känner att magen kurrar lite nu så får fixa en kvällsmacka eller något ;).
PussPuss<3
                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0