Myskväll med Hanna

Ikväll fick det bli myskväll med underbara Hanna :*. Vi gick en promenix som slutade med att vi gick in på ICA och köpte konserverade perchikor och päron. Till det köpte vi även grädde och Coca Cola. Och som pricken över i så hade jag med mig mitt USB med filmer. Eftersom Hanna har hemmabiosystem så är det bara att sätta i USBt och voíla! Sen kan man se på filmen i TVn ;).



Jaja, måste sova nu. Har lovat mamma att gå upp tidigt imorgon.

Pusshej <3

                                                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Kolla päron eller nej,,jag bara skämta"

Remember?HahA SKITKORV

<33

2009-07-20 @ 19:33:15
Postat av: Therese J

Söt tunika/linne :*

2009-07-21 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0