Ny design

Som ni antagligen redan sett så har jag ju bytt design på bloggen. Inte hela, men lite skillnad är det i alla fall. Men nu har jag suttit hela kvällen och fixat med fler. Jag har sammanställt hela 4 st nya bilder. Men jag tänker låta ER välja ut vilken jag ska ha. Så vad tycker ni? Och snälla, för en gångs skull, tyck till! Jag blir så deppig när ingen kommenterar... Jaja, kommentera numret på bilden ni tycker jag ska använda. Eller ska jag kanske ha kvar den jag har nu? Skriv det i så fall!

#1



#2



#3



#4



Pussis<3

                                                                               

Kommentarer
Postat av: Paulina :)

Tycker om bild nummer 1 :D

2009-07-25 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0