Oplanerad rutt till Skövde

Idag vaknade jag sent eftersom jag inte lyckats sova så mycket. Eller sent och sent... Vaknade vid tolv av att Anna-Karin (min moster) ringde och frågade om jag ville följa med till Skövde idag. Och det klart jag ville det! Så en timme senare var vi påväg dit. Så, jag har spenderat hela dagen i Skövde med shopping.

Tyvärr blev jag mest smakråd åt Anna eftersom jag bara hade cirka 150 kronor (var i Skövde förra veckan och shoppade upp månadens peng). Men jag hittade faktiskt en hel del! Jag köpte:
x skor
x 3 hårklämmor (2 små och en stor)
x hårband
x Flipp-Flopp

Och jag fick allt det för under 150 kronor! VADÅ FYNDAT?! Jag lovar att visa bild på fynden en annan dag. Kanske imorgon. På tal om imorgon! Imorgon blir det nämligen till att köpa ny mobil ;). I Skövde såklart... Jag kommer inte ihåg om jag skrivit om olyckan med mobilen. Jaja, drar den igen i alla fall.

Jag har nämligen alltid min mobil i min BH. Det är lixom lättast när man har tunika etc. Men jag hade i alla fall glömt att jag hade den där. När jag sedan tog av mig BH:n så ramlade den såklart ner på golvet. Oops...! Då sprack hela skärmen och man ser inte ett piss på den längre. Men imorgon kommer friheten och jag får en ny. Stackars brorsan kan då få tillbaka sin mobil då. Jag har nämligen snott hans och använder den istället. Men han använder den i alla fall inte. Nästan inte i alla fall.

Men nu hinner jag inte mer. Vi ses väl imorgon då ;)
Puss <3
                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0