Redi't redi't

Idag har jag varit superredig :D. jag har faktiskt städat mitt rum. Tyvärr räcker det inte med en dag för att gå igenom my stuff. Men jag har i alla fall rivit ner alla mina plancher nu. Det bildades lixom damm under tejpbitarna så de blev gråa. Därför var det inte snyggt längre och jag tog ner dem. Jag har även hunnit sätta upp min tv på väggen :D. Det är en platt tv som jag har haft stående i 2 år tror jag. Den har stått på ett bord i mitt rum utan att bli använd. Men nu har det blivit ändring på det. Jag har kopplat in boxern och allt så att det fungerar.

Nu återstår allt småplock. Jag ska se till att städa undan alla småsaker jag har liggandes i alla lådor. Hur mucket som helst! Bland annat knappar man får med när man köper jackor/ byxor mm. Haha. Men men... LOVAR att uppdatera imorgon om resultatet ;).

Är det någon mer än jag som blir extra sugen på att läsa under sommarhalvåret? Jag bokstavligt talat HATAR att läsa i vanliga fall. Men när solen och värmen kommer är det så hiiimla mysigt att kunna sätta sig ner och läsa. Jag har en stol/gunga som hänger i vårat äppelträd som jag ÄLSKAR! Men den gick sönder i förrgår :'(. Jag är skitlessen över det.! Jag sa till mamma att jag absolut vill ha en ny, men det kommer inte hända. Hon sa typ bara: "Mm..." sen gick hon! Vad fan! Hörde hon inte eller. Jaja, jag får väl titta lite på nätet och tjata på pappa istället. Mamma blir bara irriterad. 

Just nu läser jag i alla fall Om Jag Kunde Drömma av Stephenie Meyer. Boken bakom filmen Twilight, min personliga favorit som ni kanske vet. Lääääängtar något enormt efter nästa film, New Moon. Knarkar ju redan Twilight och Twilight soundtracket. Undrar hur det kommer gå med ytterligare en film och ett soundtrack. Jag har bestämt mig för att jag inte vill läsa boken före det att Jag sett New Moon. Jag vill inte veta vad som händer i filmen. Men man vet aldrig. Jag kanske känner ett sug att fortsätta läsa när jag läst ut den jag läser nu ;).

Ne, nu tycker jag att jag skrivit tillräckligt för i dag. Antar att de flesta skippat att läsa denna långa text och skrollat neråt istället. Skulle jag gjort i alla fall. Men men... jag ska sova nu. Ni får sova så sött så ses vi imorgon :*.

PussPuss<3
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0