Robert Pattinson kopia!

Idag när jag stod i kön till Flumriden så pratade knut med mig precis innan vi skulle visa åkbanden. Sen säger en röst: "Hej, hej!" och jag tittar upp. Där var han! Underbart snygg och en kopia av Rob. Traffade sedan på han flera gånger igen och fick faktiskt chansen att prata med han! Hur stor är chansen att man blir så jävla lik en filmstjärna eller? Och min favorit med! Ville fan åka Flumriden igen för att få se på honom. Men sedan träffade jag som sagt på han på flera ställen.  Jaja, jag ger i alla fall alla Twilight fans att åka till Liseberg och hoppas på att få se kopian. Han var nog några år yngre än Rob med ;).



Kärlek från mig <3
                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0