Så jävla seg!

Är det något jag är dålig på så är det att läsa! Jag läser fan som en snigel. Därför tycker jag aldrig att det är roligt att läsa. Kommer ni ihåg att jag köpte "Twilight"-boken i mars? Jag läste i alla fall ut den igår. Jag tänkte att jag skulle sätta fart och läsa ut den. Så igår började jag med att läsa 100 sidor! Sedan läste jag de sista 100 sidorna idag. Altså 200 sidor på 2 dagar! Fan rekord! Därför har jag börjat på bok #2 nu. "New Moon". Men egentligen heter böckerna 'Om jag kunde drömma' och 'När jag hör din röst'. Jag har faktiskt fått riktig fart och det är kul! Men ska LÄSA nu ;).

Twilight


New moon

Pusshej<3

                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0