Tillabaka till Skövde

Idag bar det av tillbaka till Skövde för att kopa mobil :D. Nu är jah überglad som har en ny mobil som man ser något på. Den andra kan jag bara slänga i väggen nu. Vi gick i alla fall in i teliabutiken, men den jag spanat in fanns inte operatörslåst. Om man vill ha den så att den inte är det så kostar den 600 kronor mer. Och det är så att jag inte tänker lägga ut 600 spänn på att ha en icke operatorslåst mobil när jag ändå har Telia lix. Så besviken fick jag gå ut ur butiken.

Men sen kom jag på att mamma sagt att jag kunde gå in på Expert och titta med och där fanns ju skönheten! Den kostade i och för sig 100 kronor mer där, men vad gör det lix. Så nu är jag lycklig ;).


                                           W302i

Puss <3
                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0