6 månader med bloggen!

Den trettionde juni firar jag halvårsjubileum här på bloggen! Redan ett halvår! Jag tkr faktiskt att jag hållt mitt nyårslöfte. Jag lovade nämligen att blogga från och med det nya året, -vilket jag lyckats med ;).

Jag klippte mig idag förresten. -Och färgade slingor. Men jag är jättenöjd med resultatet. Eftersom jag tonade håret flera gånger förra året så blir det inte bra om man bleker hela mitt hår. Då blir vissa delar oranga. Vet inte om jag berättat detta, men jag tonar slingor för att det inte ska bli just så. Gradvis. Så i sommar har jag tonat ner det i ett år och hoppas att jag kan färga hela håret på en gång.

Ville bara säga det innan jag somnar. Är übertrött nu så det är bäst att jag somnar, annars orkar jag inte upp imorgon xD. Pusshej <3

                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0