Tommy Bastow

Har ni sett Tommy Bastow? Han är ärligt talat den snyggaste killen i världen! Fast han delar nog i och för sig första plats med Robert Pattinson. Men ändå! Han är så HIMLA snygg! Du kan se honom i filmen 'Angus, Thongs And Perfect Snogging'. I den filmen är även Aaron Johnson med. Han är även han en riktig läckerbit. Därför rekomenderar jag er att se den. Jag tycker inte själva filmen är bra. Men jag kan se på filmen om och om igen för att se på Tommy och Aaron. Här är dem:

              Tommy Bastow

Tommy Bastow

Aaron Johnson

Aaron Johnson

Där ser ni sockertopparna!
Nu ska jag sova faktiskt. PussPuss och Natti<3
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0