090313

Idag har det varit mitt livs tråkigaste dag! Jag har haft fyra lektioner och fyr prov. Men det sista på matten behövdes inte speciellt så läraren körde en genomgång på tavlan istället. Phuuu... Han tyckte väl synd om oss. Det hoppas jag innerligt att han gjorde!

Jag tycker att det kändes som om det gick ganska bra. Jag kan inte klaga över att jag inte kunde lösa något eller så... Men jaja. Jag märker ju hur det gick. Två av proven var nationella i engelska, och det hoppas jag innerligt att det gick bra. Jag vill skicka en hälsning till Josefine med. Hon har blivit förlamad i halva ansiktet. Hon försökte skriva prov så gott hon kunde, men hon slutade tillslut för det gick inte. Du ska veta att jag tänker på dig Jossa... <3

Idag har jag haft mina glasögon i skolan för mina ögon rinner nu när jag är sjuk, så jag kan inte ha mina linser. Jag vet, jag ser hemsk ut i glasögon! Men men... Vad ska man göra. Jag ser nästan inget utan så. ;) Märket på dem är, tro det eller ej, ginatricot! Jag älskar dem. Hade jag bara passat i dem så... :P Jag har köpt dem hos en vanlig optiker. Jag höll på att tappa hakan när jag såg märket på sidan. :)


                                                         ;)
Pussar<3
                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker i alla fall att du är fin glasögon :))

2009-03-13 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0