090314

Idag drog jag och min familj till JKPG (inte pappa). :) Vi åkte för att köpa ett par joggingskor till mig, men det blev mycket mer shopping än så... Jag köpte:

x mascara, Nivea volume nanodefinition

x matta till mitt rum (kap)

x joggingskor, Puma

x bok, Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer

Boken har jag länge velat läsa, men jag har allrig tagit mig tid att leta upp den. Eftersom jag läser så himla sakta så är det ingen idé att jag lånar några böcker på biblioteket. Så nu är jag nöjd... :)

Men jag måste iväg nu. Ska ut i stallet en stund. Vi kanske ses ikväll ;).
Puss och kram<3

                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0