090315

Idag blir det till att stanna hemma och städa garderoben. Min garderob är för tillfället helt igenproppad med saker. Därför hoppas jag kunna hitta något som jag an rensa ut. Jag ska försöka skruva upp några fler krokar och sånt så att det får platts lite mer på väggarna.

Men först måste jag plugga lite engelska... :/ Jag var ju inte i skolan i torsdags för att göra det muntliga förhöret. Jag var ju hemma som ni kanske kommer ihåg. Men jag tror att jag kommer att få göra det imorgon istället. Men eftersom vi har temavecka nästa vecka så vet jag inte. :P Men men... Det är alltid bäst att vara på den säkra sidan. :)

Nej, nu måste jag dra! jag ska hinna med en joggingrunda idag också.
Pusshej<3
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0