090318

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft miginfluensa och typ sovit bort dagarna. Det började på Carls födelsedag, så jag missade all tårta och sånt! :( Men sen tvingade mamma mig till skolan dagen efter för hon trodde inte att det var maginfluensa. Men jag klarade inte av hela dagen i skolan och blev tvungen att åka hem vid halv tolv. När jag kom hem sv jag typ hela dagen.

Men i morse mådde jag betydligt bättre så jag gick till skolan. Det gick mycket bra och jag orkade göra allt skolan krävde (och lite mer därtill ;)).

Temaveckan är faktiskt riktigt go! Det enda vi gör i skolan är att ta kort typ ;). Haha. Vill inte att det redan ska vara onsdag.
Puss<3
                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0