090321

Idag så vaknade jag faktiskt ganska tidigt. Redan klockan åtta. Men Jag tyckte bara att det verkade fel så jag försökte somna om. Men klockan nio steg jag upp ur sängen. Jag bestämde mig för att jag skulle ta med moppen ut på första rundan för året. En timme senare var jag i stan och inne på Lindex.

Där inne befann jag mig i evigheter. Jag ville ha en BH som verkligen passade bra, men hittade ingen. Istället så gick jag och kollade på kläder. Jag kom ut från Lindex en stund senare och hade köpt en blå/vitrandig T-shirt. (Mycket stolt).

Sedan åkte jag til ICA och köpte med mig en överraskning till min familj. Jag hade ju trottsallt smittat dem och det är mitt fel att de är sjuka. Därför köpe jag glass, kolasås och tvingade mamma att göra chokladsås.

Efter myset med familjen så åkte jag till stan och tittade på innebandymatch med Plina och Jossa. Mycket kul eftersom vi vann. :) Jag hann inte mer än handla fika innan jag var tvungen att åka till badhuset för att möta min mamma och lillebror. Jag hade lovat att ta hand om min lilebror i badhuset eftersom mamma och pappa är sjuka och inte kunde vara med. Vi skulle bada med vår släkt, som vi gör årligen. Men det gick bra i badhuset.

Men, jag blev tvungen att åka moped hem med blött hår klockan halv åtta... Det var inte så kul. Mina händer och ben hade förfrusit totalt innan jag kom hem. Men jag kom hem i alla fall.

Sedan har det bara varit mys med familjen hela kvällen. Jättegod mat och godis med mycket bra film :). Men nu ska jag som vanligt lägga mig och läsa i min bok om Edward och Bella. :)



NattiNatti<3
                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0