090324

Ja jag vet! Det är TRE dagar sedan jag uppdaterade min blogg... Men det är inte mitt fel. !!LOVAR!! Jag har verkligen haft fullt upp och orkar verkligen inte berätta om allt. Men jag var i alla fall med Johanna och Paulina i söndags. Vi åt godis, pizza och tittade på Beck. Men när jag och Plina skulle åka hem så gick det inte. Det var världens storm och vi fick stanna hos Johanna den natten. Men det gjorde ju ingenting. Vi bara fortsatte att äta godis och mysa... ;) Sen kom jag hem sent igår och idag så har jag inte hunnit förrän nu. Jag väntar bara på att LOST ska börja just nu. Det börjar 10:40. En jävligt konstig tid! Det brujar vara klockan 21:00. Men men... Är det favvoprogrammet så är det ju lix. :P 

Pussis<3 
                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0