!Bröt handen på Hanna!

Idag lyckades jag på något vänster bryta Hannas hand! Jag var på toaletten. När jag skulle gå ut så stod Hanna utanför och höll emot. Då tryckte jag ner handtaget och tryckte ut dörren samtidigt i en snabb rörelse och lyckades komma ut. Men Hanna var inte lika nöjd som mig... Hon skrek typ aj och gick iväg och höll sig för handen. Men on sa att det inte var så farligt och jag trodde henne.

Efter svenskan frågade våran lärare varför vi kom försent till lektionen. Vi tog då hjälp av att Hanna skadat sig och ljög till med att vi varit hos skolsköterskan med Hannas hand. Då frågade han hur det var med den. Hanna visade upp handen och läraren konstaterade direkt att den var bruten. VA!! Det trodde varken jag eller Hanna. Men han tvingade henne att åka till doktorn.

Efter det gick jag och Hanna fram till Julius och fikade. På vägen hem tog Hanna ur handen ur fickan. Den var helt blå och ISKALL!! Vi skyndade oss hem. Väl hemma hos Hanna ringde hennes pappa till sjukhuset. De skulle få åka till Falköping först och sedan kanske till Skövde. Men fem minuter innan de skulle åka så ringde sjukhuset och frågade om handen var kall, och det var den ju. Då blev de skickade direkt till Skövde för att röntga.

Jag har inte hört av henne sedan dess. Jag hoppas hoppas hoppas att den inte är bruten. Det är högerhanden också! Stackare...


                                   fina Johanna <3
puss <3
                                                                                

Kommentarer
Postat av: Joahnna

fina manda<3

2009-03-11 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0