Bytte väskan

Idag när jag kom ner för trappen och skulle åka till skolan så gick min nya väska sönder! Vad fan! Jag hade ju inte ens använt den än. Men jag pallrade mig fram till stan på min håltimma (2,5 timmar BTW) och bytte väskan. Jag behövde inte ens visa kvittot så det var ju lätt löst. Det expediten inte vet är att jag kanske, men bara kanske, hade lite för mycket saker i väskan... ;) Det var nämligen axelbandet som gick sönder. Haha :D

Men nu så är jag mycket nöjd över att ha fått en ny. Men min mamma hann ju få spader i morse. Det tyckte hon att jag kunde fattat. Man packar inte en väska så full. Men så full tycker jag inte att den var. Men men. Min mamma är ju lite sånn. ;) Haha :D

Har förövrigt lovat mamma att städa idag, så det är väl det som dagen kommer att gå till. Efter det, om jag får tid, så måste jag plugga. Jag har ganska så mycket saker till imorgon.

Ne, nu måste jag sätta fart...

Pussis<3
                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0