FUCKING sjuk idag!

Jag kände redan igår att jag höll på att bli sjuk. Så jag blev tvungen att stanna hemma idag. Kommer troligen inte till skolan imorgon heller. Men jag MÅSTE pallra mig till skolan på torsdag för då har vi muntlig redovisning i engelska. Är jag inte i skolan då så blir allt mycket mer komplicerat. + att vi har två nationella prov i engelska och ett musikprov på fredag. Veckan är verkligen fullpackad, och det är inte rätt vecka att vara sjuk på. Men det kommer antagligen att lösa sig.


kortet är inte taget idag... hade det varit det så hade ni trott att jag var ett spöke ;)

Pussar<3
                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0