!Galen busschaufför!

Hej alla! :) Jag kom precis hem med bussen. Den busschauffören var totalt tokig! Jag har inte åkt buss på länge och under tiden hade det kommit en ny busschaufför. I mitten av resan började barnen i bussen sskrika åt chauffören att sladda. Jag bara lixom "!!??VA??!!". !?SLADDA?! Jaja, jag förstod ju att han hade gjort det förut. Barnen skulle ju aldrig komma på något sånt annars. Men han gjorde som de sa och började sladda. Tänk om barnens föräldrar får nys om att vår busschaufför sladdar.

Pricken över iet var ju när jag gick av bussen. Jag hann typ ta tre steg, sedan hörde jag hur bussen BÖRNADE iväg! Jaja, galen dag med galen busschaufför helt enkelt...

Pussis<3
                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0