Lam dag idag med :)

Jag har typ bara tränat och pluggat idag :). Sitter och pluggar just nu. Ska kolla på Beck om hen halvtimma. Annars så kommer det nog inte hända något speciellt senare heller. Jag ska försöka lägga mig lite tidigare idag. Brukar typ somna vad 12-tiden på varagar och det är precis att jag orkar med fredagarna. Jag får ta mig i kragen...

Har ni något förslag på musik man kan ladda ner? Jag måste uuppdatera mitt iTunesbibliotek. Jag lyssnar typ på Suddenly I See av KT Tunstall hela tiden! Jag hörde låten i filmen Djävulen bär prada och blev förälskad :). Jag har även skaffat melodifestivalenlåtarna nu. Men vill ha mer! Jag har inte ens fyllt min iPod än... Typ bara 75% av den.


En bild på mig från konfirmationslägret. Var brunett då ;)

Pussis<3
                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0