Lämnade in mobilen

Idag lämnade jag in mobilen för en gångs skull. Äntligen! :) Jag har haft den liggande jättelänge. När jag väl är där och lämnar in den så klämmer han fram att jag kan få låna en mobil så  länge! Nu slipper jag betala Carl för att få låna hans telefon. I går betalade jag hela 21 kronor för en dag!

Jag fick med mig min mosters gamla mobil hem igår. Men när jag skulle starta den i morse så funkade den inte! Grrrr.........! Men nu så är jag räddad. Jag lånar en svart Nokia. :) Inte speciellt vacker, men det går att skicka sms iaf. Den är så fruktansvärt klumpig så det är inte sant! Haha :D


                                           Min lånemobil
Puss<3
                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0