Nu är det chill!

Nu är det ingen mer skola denna veckan. Gött som fan! :$ Nu ska jag snart dra till Plina för att grilla. För övrigt så har jag gjortprov hela eftermiddagen. Men det kändes som att det gick bra :D. Jag fick reda på vad jag fick på nationellai spanskan idag. VG på båda!! Vi hade ytterligare ett idag som jag hoppas det gått lika bra på. Under ledigheten denna veckan ska jag konsentrera mig på att göra klart alla inlämningar som jag har släpandes bakom mig. Därför kommer jag kanske inte vara så social. Jaja, nu ska jag se om det blir någon grillning idag.

Puss<3
                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0